[matarosensefils] Taller d'antenes

jordi jordi a matarosensefils.net
dic feb 16 11:20:55 CET 2005

No està mort Raul. :-)

Ho he estat comentant amb en Toni.La seva proposta és fer-ho el dia 5 de
març.

Jo obriria les inscripcions a tothom, com sempre.

El model de l'any passat crec que va estar prou bé i va ser prou
atractiu: tallers+xerrades.

Recordeu que el backbone que tenim ara es va comprar gràcies al taller
de l'any passat, i veient la proposta del nou backbone, més val que
repetim.

Proposta:

Data: dia 5 de març

Lloc: CSOA L'estella (sempre que a l'assemblea de l'estella els hi
sembli bé, crec que l'Enric s'encarregava d'això)

Horari:10 del matí a 17:00 tarda

Activitats:
-Taller d'antenes (Toni,...)
-Taller de configuració de Linksys (Raul,...)

Xerrades:
-Introducció al mon Sensefils: estaria bé que la fes algú que no n'hagi
fet cap, sempre som els mateixos ;-)

-Alguna més?

Per la propera assemblea hauria d'estar tot bastant lligat.
Ho seguim coordinant per llista?
S'hauria de crear una plana en el wiki.

Amunt Sensefils!

Jordi

El dc 16 de 02 del 2005 a les 10:51 +0100, en/na raul va escriure: