[matarosensefils] Taller d'antenes

jordi jordi a matarosensefils.net
dic feb 16 11:31:49 CET 2005

> I fer una mica de programa per escampar una mica la veu... És època de
> calçots i sino ens trobarem que ningú podrà venir...

Ostia! ets un crack Raul!

I fer una calçotada sensefils a l'Estella el dia del taller?

Ja se que se que em flipo amb facilitat, però podria estar molt bé.

Jo se d'una cuinera que ens podria fer una salsa de valls pels calçots
que està de mort!!

Faltaria trobar graelles i algú que volgués coordinar aquesta part i fer
els calçots.

Quina gana!

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista