[matarosensefils] Taller d'antenes

raul raul a enbicicleta.org
dic feb 16 10:51:32 CET 2005

raul wrote:

> Volem organitzar un taller d'antenes aquest mes, amb els seguents
> objectius principals:
>    fer antenes (evidentment...)
>    guanyar algo de diners (amb la inscripció i samarretes)
>    afegir al taller d'antenes xerrades vàries, una d'elles
> d'iniciació-introducció al món sensefils
>    el lloc seria a l'estella, i les dates??? : la proposta és el 26 de
> febrer dissabte

Hola,
A la última reunió vam parlar d'això i el tema està una mica mort, no?
Jo he anat recollint opinions de vària gent que comença a sensefilar i
estarien força interessats en participar, tant en fer l'antena com en
una xerrada sobre iniciació. També hi ha força gent, segur que tres de
palau i tres de havana com a mínim que ja tenen el linksys a casa però
no el saben configurar.

Seria important confirmar la data ja, no? I l'horari???
I fer una mica de programa per escampar una mica la veu... És època de
calçots i sino ens trobarem que ningú podrà venir...
Pregunto, potser no hem de fer un macro taller trobada com altres anys,
sino algo més orientat a la nostra ciutat?

Jo puc preparar un mini taller pràctic de configuració dels linkys a
nivell de client (com ja hem fet a l'havana).

Fins aviat,

R.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista