[matarosensefils] [Fwd: Pruebas desde llavaneres]

Ivan Belmonte ivan a ivanhq.net
dic feb 16 23:57:25 CET 2005

Jo estic a Sant Vicenç tambe!
No savia que hi havia mes gent "del mundillo" al poble.
A quina part del poble hi caus?

  /
 |  Iván Belmonte
 |
 |  mailto:  ivan a ivanhq.net
 |  ASSL member (http://assl-site.net)
 |  [Linux User]: 265975
 |
 |  - Software is not expensive, but you don't know it.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista