[matarosensefils] acta asamblea 2 de febrer

Esteve Olm esteve.olm a gmail.com
div feb 4 09:44:45 CET 2005

Raul,
Comentes que s'ha convocat una reunió per parlar exclusivament de
xarxa troncal i no dius no quan ni on. Jo vaig arribar una mica tard i
crec que just comentaveu això, però segur que interessa a més gent.
Algú pot confirmar lloc, dia i hora per la llista?

Esteve