[matarosensefils] Re: acta asamblea 2 de febrer

Simó Albert i Beltran sim6 a sindominio.net
div feb 4 18:21:19 CET 2005

Hola

A Divendres 04 Febrer 2005 09:44, Esteve Olm va escriure:
> Raul,
> Comentes que s'ha convocat una reunió per parlar exclusivament de
> xarxa troncal i no dius no quan ni on. Jo vaig arribar una mica tard i
> crec que just comentaveu això, però segur que interessa a més gent.
> Algú pot confirmar lloc, dia i hora per la llista?

Com diu al calendari és a 1/2 de 7h de la tarda
al CSOA l'Estella, tot i que no se si estarà obert...
Ja he separat els events per zones.

Fins aviat
A non-text attachment was scrubbed...
Name: no disponible