[matarosensefils] acta asamblea 2 de febrer

raul raul a enbicicleta.org
dij feb 3 11:34:00 CET 2005

Vaja que no he encertat ni una!

A l'acta també faltaria comentar que comencem a estudiar la possibilitat
de posar als ap's de zona la versió openwrt amb uns paquets instal.lats
que són el "hot chili spot". Són un portal captiu que centralitzaria amb
una pàgina de presentació els recursos de la xarxa i també securitzaria
una mica les conexions cap a internet.

R.