[matarosensefils] L'accés universal a la Cultura és un dret (era: Compartir cultura és un dret)

Jordi Clopés jordi a matarosensefils.net
dll des 12 18:44:40 CET 2005

El dl 12 de 12 del 2005 a les 12:40 +0100, en/na Moisès Burset Albareda
va escriure:

Copia privada és l'ús privat d'una copia.

A dia d'avui, la llei no diu en lloc que hagis de tenir l'original.

http://es.wikipedia.org/wiki/Derecho_de_copia_privada

"En algunos casos, organizaciones y empresas parecen no tener clara la
legislación. Hewlett-Packard en España, citando el artículo 31.2 TRLPI,
añade en un artículo publicado el requisito de "que el copista sea un
usuario legítimo de la obra". Sin embargo en la ley no se menciona nada
sobre estas precisiones al referirse a la copia privada."

Altres fonts:

http://www.onnet.es/01005007.htm

http://www.internautas.org/index.php?op=1&id=2565

fins i tot a la web d'SGAE (on gràcies a aquest fet justifiquen el
canon):

http://www.sgae.es/contenido/cont.inm?instanceId=64&tipoId=41&selectedMenu=299

A descarregar i compartir cultura tothom!

Jordi

--
 .''`.
: :'  :    Usuari Jabber: