[matarosensefils] L'accés universal a la Cultura és un dret (era: Compartir cultura és un dret)

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dll des 12 19:42:42 CET 2005

Bones,

>Copia privada és l'ús privat d'una copia.
>
>A dia d'avui, la llei no diu en lloc que hagis de tenir l'original.

Gràcies Jordi, crec que per fi tinc clara la situació legal de les
copies privades. Hem sembla que estava confonent el que són còpies
privades amb còpies de seguretat. (m'ha costat, m'ha costat...).
    Ens veiem.

       Ermoi.