[matarosensefils] Antenes Troncal Isern

raul raul a enbicicleta.org
dic abr 13 13:40:15 CEST 2005

Hola,

El canvi d'antena es nota molt!!!. Jo desde Palau abans no pillava la
troncal i ara estic conectat amb 74!!!

La idea original que es va parlar en una reunió per millorar l'enllaç
entre isern i havana és posar els dos ap's troncals que hi ha a la torre
maresme en mode AP, i que la resta de zones es conectessin com a
clients. En un  es conectarien  Isern i Cuba i a l'altre Palau i Molins.

Ara mateix, la situació ha canviat una mica... L'ap xarxatroncal1 (a la
torre maresme) està caigut..., s'ha d'anar a mirar que li passa pq no
respon i desde Palau ja ens conectem directament a la troncal d'Isern.
Llavors vol dir que necessitem buscar igualment una sortida per conectar
molins a la troncal.

Jo us plantejo, si amb només un aparell posat com a AP, diguem-li
xarxatroncal1 podriem conectar aquest nou aparell d'Isern i també
Molins. He mirat el mapa i deu ser un angle d'uns 45 graus. Si
xarxatroncal1 té una sectorial de 45 graus i isern i molins també tenen
antena ho veig viable. D'aquesta manera estalviem un aparell a la
torremaresme que es pot fer servir per una altra cosa i també estalviem
una antena sectorial, que em sembla recordar que per exemple molins no
té cap antena per la troncal.

Què us sembla?

R.