[matarosensefils] Antenes Troncal Isern

Enric enric a musaik.net
dic abr 13 09:39:50 CEST 2005

Salut,

en Jaume i jo vam canviar les dues antenes d'Isern, tant la troncal com
la de zona. N'hi havia una feta a mà per la zona i ara l'hem canviat per
una de comprada de 8 dBi's. I la troncal en tenia una de 15 dBi's que
vam dir de provar de canviar-la per una de 10dBi's perquè semblava que
l'angle de radiació era més gran, però no anava tant lluny.
Això ho vam fer el dijous passat. Des de llavors sembla que la troncal
va millor, però també és degut a que en Jordi i en Dani han canviat el
canal de comunicació entre els troncals per un de menys utilitzat.

Bé, això ho explico per dir que hem quedat en Jaume i jo aquest
divendres per acabar de muntar-ho tot. Volem posar les antenes un pèl
més amunt i assegurar-les més bé. De passada tenim un punt d'accés que
volem afegir que és comunitari. En una de les assemblees passades es va
dir de millorar l'enllaç entre l'havana i Isern. Per fer-ho, calia
instal·lar un tercer LinkSys a Isern i posar-lo de client de l'havana.
Ara no ser de quin punt d'accés de l'havana ( xarxatroncal1 ?).
Us ho dic perquè fa temps que ho vam dir-ho i aquest divendres hem
quedat per muntar-ho tot físicament. És això el que vam dir, no?

Com es van connectar al final entre ells els tres punts d'accés de
l'havana?
Els dos punts d'accés de cada zona es connecten mitjançant
el port WAN del de zona amb un port WAN del troncal.

PD: En Jaume io jo ens vam comprometre a venir a fer paquets el
divendres pel taller d'antenes, però és l'únic dia que podem coincidir
els dos germanets. Hem preferit acabar amb el tema antenes abans del
taller d'antenes...

Adreça de la llista: http://lists.rinho.com/cgi-bin/mailman//listinfo/llista