[matarosensefils] Antenes Troncal Isern

DANILP wi-fi a setantaset.com
dic abr 13 14:09:36 CEST 2005

Estic dacord amb el plantejament d'en Raul. Només s'hauria de canviar el
punt d'accés de torremaresme que esta com a client i posarlo com a AP.
Ara aquest lisnksys esta conectada a una planar en una teórica linia
recta a ull amb Isern, donant en teoría una cobertura de 22,5º Isern
nord 22,5º Isern sud.

El canvi a mode AP sería ràpid, es pot fer remotament.

Dani.