[matarosensefils] Atac sensefils - Tema Barra

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
div oct 29 17:51:06 CEST 2004

Bones,

> Per la barra podriem preparar un esboç de la carta...
>
> Bocatas Calents ---- Llom, Beicon, Butifarra, ...

Fale, potser també frankfurts o aixi (son rapids de fer).
I potser que comencem a enviar-nos correus només entre els que ens
encarregarem del tema, ho dic per no estar tocant els kullons a tothom
que mira la llista, no?, el teu correu ja l'he pillat, falta el del Pitu
i el de l'Isaac (crec que aquest el tinc, però per si de cas si algú me
l'envia...).

> Pel que fa la beguda, jo no se com funcionan el tema birres (es podria
> mirar de agafar un bido), coca-cola, fantas, aigua...  El Gros Mercat
> esta molt be, pero si com tu dius al Coratama, ens retornarien el que
> no gastesim, crec que surtiria mes a compte.

A veure, el tema birres es pot llogar un surtidor i bidons, però depèn
de quanta birra venguis surt o no a compte, si es poca cosa no surt a
compte, perque pensa que els bidons no gastats te'ls cobren senzers (a
banda del lloger del surtidor, que l'has d'amortitzar). Amb Coratama
passa igual, pel que fa a l'alcohol son ampolles individuals i et tornen
la pasta de tot el que no obris, però coca-coles i similars van per
paquets (de 12 ampolles o així) i si comences 1 paquet crec que te'l
quedes... No se, fins que no tinguem una estimació de si parlem de 20 o
de 200 participants realment no podrem decidir res, crec jo... Jordi,
quants penses que vindran?

> Estaria be que algu pogues parlar amb els del xiringo, per veure com
> ho tenen montat ells

Jo avui no puc passar-me per allà. Durant el cap de setmana si que m'hi
podria acostar, si algu del xiringuito hi ha de ser podriem parlar de
com porten el tema...
    Vinga, adeu.

        Ermoi.