[matarosensefils] Atac sensefils - Tema Barra

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dis oct 30 12:16:41 CEST 2004

> Jordi,  quants penses que vindran?

Com diria l'Stallman : "La meva bola màgica té nuvols avui" :-D

Ara en serio, si voleu tirar de distribuidors, buscar sortidors, etc està
de pm.
Ara bé, jo seria una mica prudent, justament pq no sabem qui vindrà.

Els dies abans de l'Atac Sensefils podem mirar com està la nevera de
l'Estella i tenir asegurats uns mínims d'stockatge (després ja pasariem
comptes amb algú de l'Estella) i ,segons la gent que vingui, anar a
comprar el que calgui.
Allà mateix hi ha un super,un forn de pa,etc.
Els que tenen pasta de sensefils són en Fede i en Ferriol.

Moises, jo seguiria enviant els correus a la llista.Així potser algú més
s'anima a fer un cop de ma.I si a algú li molesta tant de correu ho té fàcil, al final s'explica com
donar-se de baixa de la llista. ;-)

I merci pel red hat tiu! porta'l a la reunió de DIMECRES que ve, a partir
de les 19:00 a l'Estella.(No és el divendres)

Amunt Sensefils!

Jordi