[matarosensefils] Atac sensefils - Tema Barra

Julià Delos Ayllón juik83 a yahoo.es
div oct 29 11:23:08 CEST 2004

Buenas gent,

jo també puc donar un copa de mà a l'organització de la barra. no te garie complicació comprar vegudes i menjar (ho he fet altre vegades). Tot  aixó ho podriem parlar el divendres que ve, en la reunió que proposa en Jordi. Estaria bé ser força gent, si l'activitat dura tot el dia,  per fer relleus per estar a la barra.

 salut.

Versek <versek a telefonica.net> wrote:

>-Tema barra:

>S'han ofert en Pitu, l'Isaac, en Versek i tu.
>Qui fa la feina decideix :-)
>
>A la barra hi ha una planxa per fer entrepants calents, també hi ha nevera i cuina.
>També hem de tenir en compte que l'Atac Sensefils cau en dissabte, si veiesim pel matí que ve molta gent, sempre es pot fer un cop de cotxe i comprar el que falti per l'hora de dinar

Habere pel que veig encara no hi ha decidit res encara, potser
m'equivoco ja que no asisteixo a les reunions desde fa molt :P

Per la barra podriem preparar un esboç de la carta...

Bocatas Calents ---- Llom, Beicon, Butifarra, ...
Bocatas Freds ---- Vegetal, Fuet, Formatge, ...

>Us encarregueu vosaltres de coordinar el tema.Aixó implica calcular les
>necesitats de pa, beguda,embotit,oli,etc a l'Estella es fa cada dimecres
>un chiringuito on fan totes aquestes coses, segur que us poden asesorar.
>L'infraestructura la tenen, falta només els currelas.

Pel que fa la beguda, jo no se com funcionan el tema birres (es podria
mirar de agafar un bido), coca-cola, fantas, aigua... El Gros Mercat
esta molt be, pero si com tu dius al Coratama, ens retornarien el que
no gastesim, crec que surtiria mes a compte.

Estaria be que algu pogues parlar amb els del xiringo, per veure com ho
tenen montat ells