[matarosensefils] Atac sensefils - Tema Barra

Versek versek a telefonica.net
dij oct 28 21:04:21 CEST 2004

>-Tema barra:

>S'han ofert en Pitu, l'Isaac, en Versek i tu.
>Qui fa la feina decideix :-)
>
>A la barra hi ha una planxa per fer entrepants calents, també hi ha nevera i cuina.
>També hem de tenir en compte que l'Atac Sensefils cau en dissabte, si veiesim pel matí que ve molta gent, sempre es pot fer un cop de cotxe i comprar el que falti per l'hora de dinar

Habere pel que veig encara no hi ha decidit res encara, potser
m'equivoco ja que no asisteixo a les reunions desde fa molt :P

Per la barra podriem preparar un esboç de la carta...

Bocatas Calents ---- Llom, Beicon, Butifarra, ...
Bocatas Freds ---- Vegetal, Fuet, Formatge, ...

>Us encarregueu vosaltres de coordinar el tema.Aixó implica calcular les
>necesitats de pa, beguda,embotit,oli,etc a l'Estella es fa cada dimecres
>un chiringuito on fan totes aquestes coses, segur que us poden asesorar.
>L'infraestructura la tenen, falta només els currelas.

Pel que fa la beguda, jo no se com funcionan el tema birres (es podria
mirar de agafar un bido), coca-cola, fantas, aigua...  El Gros Mercat
esta molt be, pero si com tu dius al Coratama, ens retornarien el que
no gastesim, crec que surtiria mes a compte.

Estaria be que algu pogues parlar amb els del xiringo, per veure com ho
tenen montat ells