[matarosensefils] Atac sensefils

pitu santana pitu a ample24.com
div oct 29 09:50:46 CEST 2004

Hola nois,

Moisès Burset Albareda wrote:

> Bones,

> Fale, avui miro si el tinc i et dic algo.

> Ja t'ho he dit, tinc el cotxe i si cal anar a buscar alguna maquina
> doncs ja m'ho diras...

La del node d'Isern no et preocupis, la porto jo... Per cert Jordi,
digue'm què hi voleu a la màquina!!

> Doncs aprofito per demanar al Pitu, l'Isaac i/o en Versek que diguin
> alguna cosa de com esta el tema i de si s'ha de quedar i anar a
> buscar/comprar/preparar el que sigui... Que les coses com més temps
> tinguem per fer-les millor...

Com vulgueu, podem quedar i parlar del tema o fer-ho per correu (millor
no fer-ho per la llista, no crec que a ningú interessi que comprem 100
birres i tal, no?) Crec que el primer seria lligar els horaris.
El meu correu és enpitu(ensaimada)gmail(punt)com i la meva
disponibilitat horaria per la barra és el matí de dissabte, fins les 14:00h.

Vinga, salut!

> Perfecte, perfecte.
>
>    Apa, siau.
>
>        Ermoi.

> Comunitat Sensefils de Mataró
> www.ilurowireless.net - www.matarosensefils.net - www.matarowireless.net
>
> Per donar-te de baixa de la llista escriu un correu a
> llista-request a matarosensefils.net amb unsubscribe en el títol o el
> cos del missatge