[matarosensefils] Conectarme a la Red

met a rusc.net met a rusc.net
div oct 22 14:23:06 CEST 2004

Ei!! Benvingut Javier!!

Segurament t'hauràs de connectar al node Isern, que és el que estic jo.
Lo millor es que algú vingui a probar la conexió, si en Simó s'ha ofert puta
mare!

El dimecres que vé tenim assamblea de matarosensefils. Si bens millor, així ens
coneixarem i podem parlar tranquilament.
Les assamblees generals de mataró sensefils són cada tres dimecres a les 7 de la
tarda, a l'Estella (casa okupa) al costat de l'estació de tren.
A part, els del node Isern, estem quedant perquè tothom aprengui a connectar-se,
i també volem montar un servidor per donar serveis a la xarxa, compartir
internet...
Hem decidit quedar els dos dimecres entremig de les assamblees generals, així
que ja ho saps!!

Vingan.

Jaume.