[matarosensefils] Nou usuari

Daniel Solé daniel a lsole.com
div oct 22 14:45:33 CEST 2004

Hola nois,

Fa uns dies que vaig fent pinitos a la xarxa. Ja m'havia presentat a
l'Enric que és el
manager de la plaça de Cuba.

Visc al carrer Fra Luis de León i tinc una petita xarxa wifi a casa,
des de fa temps,
amb un mac i 2 pc's per les meves xorrades i bé, fa qüestió d'1 any
vaig estar mirant
com estava de cobertura amb la xarxa de mataró sense fils i res.

Suposo que al connectar Isern és quan he començat a veure-hos (dic jo).

A casa, tenim un Access Point RoamAbout  i un PIII que m'és igual tenir
connectats
tot el dia (ja hi són, de fet) pel que si puc ser d'ajuda per la xarxa
doncs amb gust.

Comentar també que sóc radioafeccionat, amb l'indicatiu EA3GEO, em fa
gràcia
dir-ho pq està clar q això de les comunicacions m'agrada!

En definitiva em sembla molt guapo el que feu. Miraré de venir a alguna
de les
assemblees.

Quedo a la vostra disposició,

Dani