[matarosensefils] Samarretes

Ferriol ferriol a musaik.net
div nov 19 14:18:05 CET 2004

Si ! era el noi de Vic

En/na Moisès Burset Albareda ha escrit:
>    Per cert, és veritat que no hauriem d'haver mesclat els diners de la
> barra amb els de les samarretes, però com que tothom i ningú era el
> responsable doncs...

Ei ! que sembla que sigui negatiu això... és de puta mare ! el proper
com hi pensarem tots, tots som vàlids per fer-ho i per
responsabilitar-nos. No com en les feines que un es responsabilitza i
l'altre pringa. A mi em sembla molt positiva la nostre forma de
funcionar, es repreteix la responsabilitat i benefici per igual.

No se si tiraves una xina o simplement ho feies evident i ja t'agrada.
Tampoc vull guerra però com que ho deies i no deixes clar la teva
postura, no me n'he pogut estar de defensar-ho.

Salut i amol!

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista