[matarosensefils] Samarretes

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
div nov 19 11:19:56 CET 2004

Bones,

>Algú recorda haver-ne venut a gent que no era de Mataró?
>
>Diria que els números acabarant sortint.
>Només queden 3 per confirmar.

Jo en vaig vendre una a un noi que hem va pagar amb un bitllet de 50
euros i que el Fede hem va descanviar, ell preguntava per en Ferriol i
crec que hi va anar a parlar (quan el Ferriol ja portava la samarreta
vermella dels sensefils posada). Això devia ser sobre les 12h30 ma o
menos, potser més tard. No se si el noi era d'aqui Mataró o no... (per
més detalls, li vam quedar a deure durant una estona 5 euros perque no
hi havia més canvi a caixa).
    Per cert, és veritat que no hauriem d'haver mesclat els diners de la
barra amb els de les samarretes, però com que tothom i ningú era el
responsable doncs...
    Espero que ajudi.

        Ermoi.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista