[matarosensefils] Samarretes

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
div nov 19 11:36:44 CET 2004

Hola a tots,

Amb la meva i la del dissenyador són un total de 8 samarretes localitzades
i pagades.
Com que en faltaven 11 (es van fer 50 en total) , vol dir que falten
encara 3 per localitzar.
Se que gent de fora de Mataró també en va comprar; el que no se és el
número exacte.
Algú recorda haver-ne venut a gent que no era de Mataró?

Diria que els números acabarant sortint.
Només queden 3 per confirmar.

Jordi

ps.veneu-li samarretes a la iaia si cal.

ps2.a la reunió es va decidir fer-li una donació simbólica a l'Estella de
20 euros que ja està descontada.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista