[matarosensefils] Samarretes

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
div nov 19 15:30:26 CET 2004

Bones,

> Ei ! que sembla que sigui negatiu això... és de puta mare ! el proper
> com hi pensarem tots, tots som vàlids per fer-ho i per
> responsabilitar-nos. No com en les feines que un es responsabilitza i
> l'altre pringa. A mi em sembla molt positiva la nostre forma de
> funcionar, es repreteix la responsabilitat i benefici per igual.

Doncs si, jo ho deia en sentit negatiu. Crec que el que passarà el
proper cop és alguna cosa molt semblant al que ha passat aquest cop, que
és falta d'organització i, per tant, falta d'eficiència en fer les coses
(ja en vàrem estar parlant, oi Simo?). I es que crec que el meu concepte
de comunitat assembleària no coincideix completament amb el teu (ni amb
el d'alguns altres, com ja he pogut comprovar). Crec que repartir o
assumir responsabilitats personals no es per res incompatible, tot el
contrari, crec que és la manera de que les coses es facin. I es que la
idea de responsabilitats i beneficis per igual és molt maca, però som
humans i ja hauriem d'haver assumit que perque les feines es facin amb
una certa eficiència cal poder identificar al responsable i exigir-li
que compleixi la feina, sino les coses es fan a una velocitat de pena.
Tots, suposo, hem sigut responsables de fer el que sigui (examens,
feines...) i ja sabem com ens motiva a fer la feina el saber que en som
responsables davant d'algú que ens ho exigirà. Si, si, es una llàstima,
però som humans... En realitat, tampoc trobo just repartir els beneficis
per igual entre tots, per motius semblants, però això és una altra
història (reconec que repartir els beneficis equitativament és força
complicat).
    No entenc el que dius de que un es responsabilitza i l'altre
pringa... crec que deus estar pensant en un model jefe-treballador
típic. Jo no crec que hagi de ser així un responsable. Penso que el
responsable ha de ser el que al final, sempre dins el que s'hagi decidit
de forma comunitària, ha de prendre certes decissions per fer la feina
(que se li ha assignat o ha decidit assumir) tenint en compte l'opinió
de la gent implicada i, si cal, fent coses que ell personalment no faria
així...
    Be, només dir-vos que això és la meva opinió personal, que no
pretenc ferir la susceptibilitat de ningú i que no vull començar una
discusió interminable com les de fa un temps, que llavors la gent es
queixa... (i tampoc tinc temps, la veritat...). Només ho comento perque
és el que penso i crec que podriem fer les coses millor així, ok?
    Apa, siau i sempre de bon rollete.

        Ermoi.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista