[matarosensefils] Sobre la reunió d'avui...

Moisès Burset Albareda mburset a imim.es
dij nov 11 08:59:00 CET 2004

Bon dia a la vila del pingüí,

> -Dels que teniu previst anar divendres, algú disposarà de cotxe? és
> per anar a buscar begudes i provisions a un lloc més econòmic que les
> botigues del mateix carrer.

Jo ja us ho vaig dir que aniria i que tinc cotxe. El problema es que
kurro i no podré arrivar abans de les 7h30 probablement i si volguessim
anar a algun lloc com Gros Mercat no se si tanquen a les 8... Crec que
al Dia de Cabrera tanquen a les 9 i els preus també  son bons. No se,
aneu-hi pensant i divendres quan ens trobem ho acabem de decidir, fale?
Recordeu, els que la teniu, que necessitarem pasta.

> - Finalment molaria tenir una mena de recepció com la que vem fer al
> taller d'antenes, és a dir prenent nota dels que venen, informant-los
> de com està tot montat... vaja cuidant-los una mica.

Totalment d'acord, caldrà, per tant, voluntaris (que es comprometin amb
horaris) tant per la barra com per la recepció (suposo que per la barra
almenys cal que sempre hi hagi 2 persones i per la recepció almenys 1).
Però això suposo que també ho podem parlar/organitzar el divendres, pel
que crec que és important que TOTS els que vulguin colaborar nel eventu
es passin per allà divendres a la tarda.
    Vinga, fins demà.

        Ermoi.