[matarosensefils] Sobre la reunió d'avui...

Fede fede a matarowireless.net
dic nov 10 23:13:21 CET 2004

Avui ens hem plantejat aquells petits detalls que es donen per sabuts però que ningú fa...
Imagino que després l'Enric enviarà un mail amb l'acta però jo haig d'avançar el següent:

-Projector: demà confirmo que me'l deixen. En cas negatiu (poc probable) n'haurem d'aconseguir un altre.

-Algú disposa d'una pantalla pel projector? Una de dipositives, per exemple pot anar bé. Si no podem anar baixant la qualitat i un cartró blanc o un llençol ens poden treure del pas... però millor una pantalla ;)

-Dels que teniu previst anar divendres, algú disposarà de cotxe? és per anar a buscar begudes i provisions a un lloc més econòmic que les botigues del mateix carrer.

- Finalment molaria tenir una mena de recepció com la que vem fer al taller d'antenes, és a dir prenent nota dels que venen, informant-los de com està tot montat... vaja cuidant-los una mica.
Jo mentres no faci xerrades puc estar-m'hi però haurem de fer torns.

I res més,

Nanus, serà la òstia!!!

FEDE