[matarosensefils] Estampar samarretes

Ferriol ferriol a musaik.net
dij nov 11 04:53:56 CET 2004

Holes,

Avui a la tarda estamparé samarretes a la Drogueria (si arriben) hi aniré cap a
les 17h. Si algú té ganes de donar-me un cop de mà i d'apendre a estampar que
m'enviï un correu i així quedem.

Encara falten les samarretes (Salva) i la tinta (jo). El motllo ja el tenim i el
dimarts vaig estar fent proves, va ser una mica lent però suposo que a la que
agafi pràctica i si som més d'un...

Au, salut i amor !