[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

raul raul a enbicicleta.org
dll des 20 11:13:05 CET 2004

Hola gent,

Jo personalment penso igual que l'Enric, l'assamblea és el lloc per
decidir això.
Ara que ja està fet, no et faria pagar-les, i esperaria a veure si té
èxit la teva idea, de veure al "Shutelwork" a la lluna amb ella. :-P

Ah, i per compensar el regal, els d'ubuntu envien a casa els 10 cd's
gratix de la seva distribució (fins que no arribin no m'ho acabaré de
creure!!!...) i els podeu demanar a la seva web:

        http://shipit.ubuntulinux.org/

Fins aviat,

R.

En/na jordi a matarosensefils.net ha escrit: