[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

jordi a matarosensefils.net jordi a matarosensefils.net
dll des 20 10:23:36 CET 2004

Gracies per la teva resposta Enric.

Tens raó en que s'ha sentat precedent amb això, però si tothom assumeix
completament les conseqüencies de les seves accions, doncs ja m'està bé.
El que em va fer decidir a fer el regal, va ser justament que jo asumia
completament la responsabilitat de la meva acció (o sigui, que les pagaré
si fa falta).
Tot i això, estic totalment d'acord en que, si es pot, sempre s'ha de dir
abans a l'assemblea.
Vinga

Jordi

ps.a en Ricardo Galli també li regalaria una ;-)