[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

Enric Castellà enric a musaik.net
dll des 20 09:16:04 CET 2004

Salut,

no crec que les hagis de pagar pas, però si que n'hem de treure conclusions.
El que crec jo és que aquest tipus de decisions han de passar per assemblea. Tot
i que m'arriben veus de llocs molt diferents en que s'em diu que ets un crac
venent samarrates a la gent.

Pensa que jo ara puc decidir a regalar samarretes a la gent de Kernel Panic o
els del Tenes777 o els de Tordera Wireless o els de Badopi o el degà de la
Facultat d'Informàtica o en Ricardo Galli o ...
Estàs creant un precedent que pot crear mals entesos, qui s'ho curra més? Qui ha
aportat més a la comunitat? Els d'Ubuntu? O gent que treballa de base? Podriem
entrar en una discussió molt profunda, però qui ens aporta més: Els d'Ubuntu o
alguna persona anònima que s'apunta a la xarxa?

Jo no hagués gosat fer-ho. Ara, insisteixo, aquestes coses prefereixo que es
facin i després en parlem tranquilament. També cal dir que aquesta és la meva
opinió i com a tal no crec que sigui general.

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista