[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

jordi jordi a matarosensefils.net
dis des 18 16:58:30 CET 2004

Hola a tots/es,

Ahir va finalitzar l'Ubuntu Conference.
En Fede ha escrit un article explicant-ho.

http://www.matarowireless.net/article.php?story=20041217093352818

Després de la conferència i de manera informal vaig tenir l'idea de
regalar 4 samarretes de la comunitat.
Una per cada cap de projecte d'Ubuntu i la quarta pel mecenes del
projecte.

Com compendreu no podia esperar a una reunió per comentar-ho, havia de
decidir en el moment.

Entenc que a algú li pugui tocar el que no sona ja que tots (inclòs el
dissenyador) ha pagat la seva samarreta.

De totes maneres crec que a tots ens farà gracia si veiem la nostra
samarreta en algun mitjà de comunicació, fent algun acte en un pais
llunyà.

Com ho veieu? Vaig fer bé?

Hem d'assumir les samarretes la comunitat o les pago jo?

Vinga

Adreça de la llista: https://llistes.aprop.net/cgi-bin/mailman/listinfo/llista