[matarosensefils] Regal de samarretes a Ubuntu

Fede freddy123 a telefonica.net
dll des 20 12:35:00 CET 2004

Hola!!

sobre el regal de samarretes dir que jo trobo que en Jordi va fer bé (jo
estava amb ell) però que tb és cert que havia de ser una decissió
d'assamblea. Realment en els moments que decidiem si les regalàvem o no
l'únic que ens tirava enrera era que no era una decisió de tots.
Però al final si ho vem fer va ser:

-Perquè era una oportunitat única
-Perquè si la comunitat no estava d'acord podíem assumir els costos
-Perquè les samarretes eren verdes i no es venien...
-Perquè era una forma d' internacionalitzar-nos i d'arrivar al core-team
d'una comunitat important de desenvolpadors de GNU/Linux.
-Perquè el cost era molt baix (el de fer les samarretes) comparat amb el que
ens pot aportar.

Per tant la raó per la qual es va tirar endevant és pel conjunt d'aquest 5
punts...
Però tant l'Enric com en Raul crec que tenen raó i el proper cop ens
n'estarem de pendre decisions unilaterals.

Pel que fa als cd's d'ubunto jo en vaig demanar 15 (13 x86, 1 PPC i 1 AMD64)
i em van arrivar tots fa unes setmanes. Van trigar una miqueta però van
arrivar bé i sense cap cost per mi. Si en demanes et recomano que siguin
xifres altes, ells ho prefereixen que no pas 1 o 2 cd's (els enviaments els
hi suposen molt cars).

FEDE