[MataroSensefils] Ip de guifi de la fibra que no es correspon

ivan ivan a rusc.net
dij nov 25 06:15:00 CET 2021

el router que dona el DHCP de les 10 de FO s'ha canviat 2 vegades en els 7
anys que fa que està funcionant.
el router guarda en memoria i dona la mateixa IP sempre. però quan s'ha fet
el canvi comença de zero

Missatge de Enric <enric a musaik.net> del dia dc., 24 de nov. 2021 a les
20:23: