[MataroSensefils] Ip de guifi de la fibra que no es correspon

Enric enric a musaik.net
dic nov 24 20:23:54 CET 2021

Salut,

a Can Fugarolas tenim com a ip de guifi de la fibra la
10.92.135.165
però fins fa no sé quan i me n'he adonat fa poc perquè hem canviat webs
que teníem al servidor de la sopa cap al servidor que hi ha a Can
Fugarolas, teníem aquesta:
10.92.135.205
De fet, al web de guifi diu que tenim aquesta anterior ip de la fibra:
https://guifi.net/ca/node/64155

Per tant, la meva pregunta és:
La ip de guifi per la fibra l'optenim per DHCP si no m'equivoco. Però
entenc que no hauria de canviar.
Per tant, canviem la ip del node de Can Fugarolas al web?
No sé si ho puc fer jo o si ho haig de fer jo.
M'explico?

Per cert, acabo d'assistir a la xerrada del SAX de com està la
infraestructura de guifi.net, vaja muntatge, tenim guifi per 10 o 20
anys més!!! Amb gent tècnica molt bona darrera. La xerrada està bé,
sobretot el moderador. ;-)

Ei, hem fet 20 anys, no? Això és una dada important ...

*Declaració d'Independència del Ciberespai*
<http://biblioweb.sindominio.net/telematica/manif_barlow.html>
per John Perry Barlow
8 de Febrer del 1996