[MataroSensefils] falta connexio Recoder

Isaac Salazar Ciudad Isaac.Salazar a uab.cat
dll abr 5 12:54:51 CEST 2021

Hola,

Fa tres dies que no em va l'internet.

Al intentar-ho el navegador diu que el "El servidor intermediari està rebutjant les connexions".

Curiosament, no se si es normal, el monitor del sistema diu que si hi ha un cert flux de dades entre el meu ordinador i la xarxa però aquesta sembla venir del router (o de una ip que sembla de router, 192.168.1.103)

Isaac