[MataroSensefils] gateway LoRaWAN

Marcos Bernabé marcos a tecnonucleo.org
diu abr 4 14:11:59 CEST 2021

Hola!

He enviat dades a algun dels vostres gateways amb un ESP32, i les he
recuperat des de TTN.

[image: IMG_20210404_123629_453.jpg]

Tot i que he hagut de treure el dispositiu a passejar, des de casa al C/
Sant Bonaventura no hi ha gaire cobertura. Potser monto un gateway, però he
de veure el millor lloc on instal·lar-lo, ja us diré...

Gràcies!