[MataroSensefils] Fibra de comuns .

Aureli agomez a pinedasensefils.cat
dll maig 18 20:12:00 CEST 2020

Be, sembla que goufone disposara de fibra a tot Mataro. Ara no queda clar
si sera XOLN, guifi o cap de les opcions. Pero sigui quina sigui, si us
interesa i si hi ha quorum no caldra crear una cooperativa de comuns, amb
eXo (operador asambleari amb guifi.net) podreu associar-vos i disposar del
servei. De fet ara mateix ja us podeu fer membres (3Euros mes) i participar
a les desicions que s'han de pendre per aquest moment inminent.

OJU, 3 Euros es la quota de soci, el servei de internet te el preu
necessari per prestar el servei, pero no es un preu de mercat ni
especulatiu!!!, almenys aixo es el que es decideix en asamblea.

On Mon, 18 May 2020 at 15:03, Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com>
wrote:

> Parla per tu Moi! Jo estic fet un xaval ;-)
> #CapEstudiantSenseInternet
> Jordi
>
> El dl., 18 de maig 2020, 14:29, Moisès Burset <mburset a gmail.com> va
> escriure:

> 0182-3882-00-0201616289 (IBAN ES1301823882000201616289)

6th guifi.net anniversary and celebration of the 9.000 first operational
nodes, has gone!!!
In the spirit of an open WiFi network service, the 6th anniversary of
guifi.net happen in the town of Pineda de Mar (Barcelona -SPAIN). There are
all invited.
Ref.:
http://guifi.net/node/29510
http://guifi.net/SAX2010M