[MataroSensefils] Fibra de comuns .

Ferriol ferriol a musaik.net
dij maig 14 14:51:10 CEST 2020

La inversió de Can Fugarolas es va entrar el sistemes de compensacions
de guifi perquè pugui ser comenpensada la inversió ?

La Cobertura tant grossa de Goufone és perquè van compra Bify una
companyia que havia donat cobertura a Cerdanyola, tinc entés.

I el que et diguéssin una cosa i ara sigui una altre probablement és
perquè han pres la decisió d'extendre la xarxa a Mataró després.

Goufone per mi mola, tot i que poden decidir alguna cosa que no mola
perquè per això l'empresa és particular. Per aquest motiu jo dic que
vull poder dir-hi la meva en la governança de l'empresa proveïdora, crec
que la solució és una cooperativa de consumidores.

La idea que ja vam comentar quan vam intentar emocionar-nos amb posar
energia en el desplegament de xarxa de fibra a Mataró i unir totes les
consumidores per poder pensar en el bé comú.

Entrar i implicar-se a Som Connexió pot ser una aposta per fer que la
cooperativa ofereixi serveïs en XOLN.

Salut, amor i xarxa ! (quan de temps que no saludava així)