[MataroSensefils] Fibra de comuns .

Enric enric a musaik.net
dij maig 14 14:02:04 CEST 2020

Salut,

no crec que haguem d'entrar en debat de què és millor. Cadascú que faci
el que bonament pugui i vulgui.
Jo només he dit que volia fibra de guifi amb goufone i se'm va dir que
no, sense cap mena de termini i per això, he triat una alternativa. Què
pot ser millor o pitjor segons criteris socials, tècnics o polítics, amb
això no hi entro. Ho dic per la comunicació externa que s'ha fet hi hem
perdut tots. De fet, el meu mòbil va amb Goufone i també volia fibra.

Però a mi m'agradaria saber la resposta a aquestes altres preguntes:
La fibra que surt en el mapa és de guifi.net <http://guifi.net> entenc.
O una part és guifi i l'altra de Goufone? O no hi ha diferència?
Perquè no ho entenc.
Des de Can Fugarolas vam posar molts diners (més de 3000€) per fer
arribar al barri la fibra i a casa no m'ha pogut arribar i ara en veig
molta a Mataró, i ho vull entendre. No poso en dubte ni critico res.
Però algun cop se m'ha preguntat des de Can Fugarolas i ho vull entendre
i saber, per poder-ho explicar.

El 14/5/20 a les 13:53, ivan ha escrit: