[MataroSensefils] Finalistes en el Hackathon Covid19 de Mataró

Enric enric a musaik.net
diu maig 3 12:20:51 CEST 2020

Salut,

ara si!!!
El nostre projecte està entre els 20 finalistes del Hackaton Covid19!!!
Que grans!!!
Felicitats a Mataró Sensefils!

El 3/5/20 a les 8:56, Jordi Clopes Esteban ha escrit: