[MataroSensefils] Finalistes en el Hackathon Covid19 de Mataró

diu maig 3 08:56:52 CEST 2020

Disculpeu! però haig d'esmenar aquesta informació ja que encara no sabem si
estem dins dels 20 finalistes. A les 12:00 mostraran en directe els vídeos
dels 20 finalistes. Esperem que el nostre sigui un d'ells! Jo tampoc he
dormit gaire aquesta nit i no ho havia entès bé... jeje
Vinga! que ja ho tenim a tocar!
Jordi

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dg., 3 de
maig 2020 a les 8:34: