[MataroSensefils] www.hackathoncovid19.com

dij abr 30 09:34:20 CEST 2020

Bon dia,
Li estic donant voltes al tema del HackathonCovid19
<https://www.hackathoncovid19.com/> i a presentar-nos-hi. Avui és el darrer
dia d'inscripcions dels equips. En un principi, quan ho va proposar la
Raquel i després en Xevi, no em va semblar que hi encaixéssim, a banda
que estava a tope preparant la infraestructura tècnica de la nostra
campanya. Ara que ja ho tenim tot a punt i funcionant, crec que pot ser
interessant participar-hi per dos motius:

1-Per donar visibilitat a la Campanya "Cap estudiant sense Internet"
2-Per rebre altres punts de vista i idees.

Tot i que la nostra campanya no és un producte comercial sí que és un
servei a les persones i per extensió a la societat. Com ho veieu? Qui
s'apuntaria? Comença demà i és fins diumenge.

Salut, amor i xarxa!
Jordi

<https://www.hackathoncovid19.com/>