[MataroSensefils] Acció de l'Ajuntament

dic abr 29 09:10:12 CEST 2020

Hola Ferriol!
Quin gust llegir-te? Espero que estigueu tots bé.

Tot i que a la nota no ens mencionin, al ple municipal al que fa referència
la nota si que ho fa:
-Des de l'Ajuntament sembla que la nostra proposta pot complementar l'aposta
inicial que van fer amb SIMs i routers Vodafone valorada en 35.000€
<https://www.mataro.cat/ca/actualitat/noticies/2020/lajuntament-ajudara-a-la-generalitat-a-garantir-que-alumnes-de-final-de-cicle-tinguin-una-tauleta-amb-connexio-a-internet>
Al
ple del 24/04/2020 hora 01:15 https://youtu.be/t1bq71-xAds podeu veure la
menció i recolzament que es fa a la nostra iniciativa.

A banda, on sí que ens recolza l'Ajuntament és en la campanya de penjar
cartells pels barris convidant als veïns que ho vulguin a compartir el seu
accés:
https://www.mataro.cat/ca/actualitat/noticies/2020/l2019ajuntament-col-labora-amb-mataro-sense-fils-en-la-campanya-201ccap-estudiant-sense-internet201d
Si vas a http://mataro.cat la noticia està en portada avui.

En breu, hem de fer una reunió amb ells i esperem que ens recolzin també en
el desplegament de Hotspots o que almenys posin en pràctica aquesta idea i
molta gent s'hi pugui connectar.

Si veus que estàs ociós a casa i pots fer un cop de mà a la campanya Cap
estudiant sense Internet, tenim un grup de treball a Telegram on hi seràs
molt benvingut. https://t.me/capestudiantsenseinternet
Cuida't molt Ferriol!
Jordi

Missatge de Ferriol <ferriol a musaik.net> del dia dc., 29 d’abr. 2020 a les
9:02: