[MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Re: Esborrany propostes Ajuntaments

ivan ivan a rusc.net
diu abr 19 10:58:14 CEST 2020

el primer , no sóc. hi ha tres logos.

[image: Captura de 2020-04-19 10-56-21.png]

Missatge de Jordi Clopes Esteban <jordiclopes a gmail.com> del dia dg., 19
d’abr. 2020 a les 10:48: