[MataroSensefils] Acció CapEstudiantSenseInternet - Re: Esborrany propostes Ajuntaments

diu abr 19 10:48:23 CEST 2020

Hola Ivan,
En Xevi va llançar aquesta idea a la llista i ets el primer a contestar.
Com ho faries?
Salut!
Jordi

Missatge de ivan <ivan a rusc.net> del dia dg., 19 d’abr. 2020 a les 10:03: