[MataroSensefils] Reunió per validar el document a presentar (era Re: Esborrany propostes Ajuntaments,)

Xavier Riu xr a josoc.cat
dll abr 13 11:56:59 CEST 2020

Hola a tothom, des del punt de vista tècnic jo no hi entenc gens, i
naturalment us ho deixo a vosaltres. Però hi ha alguna coseta de llengua
que estaria bé corregir. Si us sembla bé, ho podria fer, però m'espero
que hi hagi una versió definitiva. Són cosetes petites, però com que el
text es va modificant, després cal tornar a mirar-lo tot i és una pèrdua
de temps.
Per cert, l'índex està protegit i no me'l deixa modificar, però només hi
ha un Perquè en el núm. 3 que va separat: "Per què".

Vinga, ja direu,salut,
xavier

El 13/4/2020 a les 3:14, Jordi Clopes Esteban ha escrit: