[MataroSensefils] Reunió per validar el document a presentar (era Re: Esborrany propostes Ajuntaments,)

dll abr 13 03:14:02 CEST 2020

Hola Ivan,
Justament he proposat la reunió per aclarir aquest punt, entre d'altres
coses.
En parlem a les 17:00.
Jordi

El dl., 13 d’abr. 2020, 0:10, ivan <ivan a rusc.net> va escriure: