[MataroSensefils] Enllaç CanTiril-BCN caigut

Ivan Bladé iblade a goufone.com
dij abr 9 12:24:29 CEST 2020

   -  [image: imatge.png]  ¿la intervenció del dia 06/04/2020 a CanTiril es
   va fer?
   -  [image: imatge.png]  si no es va fer, hi ha nova data d'intervenció?
   -  [image: imatge.png] ¿aquest ,ja no es el canal per parlar d'aquesta
   intervenció?
   -  [image: imatge.png] si no es el canal, quin és?

Missatge de DataLab <datalab.es a gmail.com> del dia dj., 9 d’abr. 2020 a les
11:59: