[MataroSensefils] Enllaç CanTiril-BCN caigut

DataLab datalab.es a gmail.com
dij abr 9 11:59:28 CEST 2020

Bon dia!

Disculpeu el retràs en contestar.

Finalment hi van pujar però no va servir de res. Des de baix el reset remot no
funciona.

El divendres hi tornen ha anar a les 10:30. Hi ha un aforament molt limitat i
ens han donat aquest nou torn.

En Víctor s'ha ofert a anar-hi i ja li han donat permís per pujar-hi.

Us aviso de las novetats.

Gràcies!

Ramon - DataLab

El 09/04/20 a les 11:50, Ivan Bladé ha escrit: