[MataroSensefils] CapInfantSenseWifi

ivan ivan a rusc.net
diu abr 5 12:51:07 CEST 2020

Missatge de Xevi Palacios <xevi_palacios a hotmail.com> del dia dg., 5 d’abr.
2020 a les 8:44:

> [...]
>
> - No es tracta de buscar la solució ideal ni perfecte. Es tracta de buscar
> una solució vàlida que permeti arribar a aquestes families sense minvar la
> qualitat ni servei dels usuaris actuals, voluntaris, etc...
>
> - - Un dels dubtes que va sortir és la opció tradicional que comenta
> l’ivan d’instal·lar radioenllaç. Entenc per la teva proposta que tu podries
> fer aquestes instal·lacions tot i la situació actual?!? Tecnicament sé que
> si, pero vull dir si estàs disposat a exposar-te per un client.
>
> com a professional de les telecomunicacions. aquests deis de confinament,
podem treballar i sortir al carrer, i ho estem fent amb les mesures per
poder protegir-nos i protegir als que anem a veure.

com a voluntari, estic confinat i no puc sortir de casa. en remot, puc
ajudar en tot el que calgui.