[MataroSensefils] La sopa ja està activa

Enric enric a musaik.net
diu des 15 13:30:27 CET 2019

Salut Jordi,

tens raó és de tots.
Però algú ho ha de gestionar: anar a buscar, guardar a algun lloc de
casa (vigilant que abans no ens faci la parella fora de casa), i després
oferir-lo i està atent quan algú ho necessita. Que no és poc!!!

Gestionar els aparells que no es fan servir per allargar-li la vida és
una feina superimportant!!! Menys residus i no en generem de nous.
Aprofito per si algú no ha vist el documental: "Associar-se a
l'ecosistema Terra
<https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/latituds/associar-se-a-lecosistema-terra/video/5867047/>"
que van fer fa poc.

Merci altre cop.

El 15/12/19 a les 13:23, Jordi Clopes Esteban ha escrit:

--
Llibertat d'Expressió! Prou Feixisme!
*Rap per la llibertat d'Expressió